۱۳۸۷ مهر ۱۸, پنجشنبه

7mm

یک:
سخنانی از دکتر الهی قمشه ای
همسفرزندگی
چون عشق اشتراک درمسیراست هردونفری که می خواهند با هم ازدواج کنند اولین سوالی که باید ازهم بپرسند اینست که تو داری کجا میروی؟ اگرهردونفرگفتند دارند میروند بسوی خداوند اینهاعاشق هم میشوند، وفقط دراینصورت است که انسان دراین مسیر یار پیدا می کند وگرنه هرکدام دریک ایستگاهی پیاده می شوند، انسان باید برود تا برسد به آن ایستگاه نهایی که دیدارپروردگاراست.


فونت متن بالا در سایت اصلی IranNastaliq میباشد.
دو:
به یکی از آرزو هام رسیدم. اینترنت پر سرعت گرفتم . تنها فرقش با دایل آپ اینه که دی سی نمیشه من فرق دیگه ای از نظر سرعت توش نمیبینم. حالا کجاش پرسرعته هرکس فهمید برای منم توضیح بده تا روشن شم.
سه:
توتون پیپم داره تموم میشه
چهار:
رئیس گفت پاداش میده . . . (اگر فروش خوب باشه)
پنج:
امروز پست هامم مثل خودم کسل بود شاید هم نبود. ولی خودم زیاد سر حال نبودم. برای همین مزخرف نوشتم. هوا صافه ولی ابری میبینمش. اشتباه برداشت نکنید منظورم هوای دلم نیست ها منظورم همین هوای واقعی شهرمونه،(تهرون). اونقدر غرق یوگا و تمرکز شدم که چشمام داره سیاهی میره. شاید هم برای این پرده کلفت اتاق من باشه آخه توی شرکت تاریک ترین اتاق اتاق منه چون نورش زیاد بود برادران زحمت کشیدن پرده اتاق منو عوض کردن حالا زیادی تاریک شده. (بمیرم برام).
شش:
بازار عجیب خرابه

هفت:
دیشب خواب دیدم پولدار شدم و کت و شلوار پوشیدم و مثل آدما شدم و توی دستم پر از تراوله وقتی بیدار شدم دیدم دستم خواب رفته!!!

هشت:
این پست رو بذارین به حساب کـ ـ ـ ـ ـس و شعر های یه مغز گـ ـ ـ ـوزیده از برنامه سه درصد مالیات بر افزوده و فرمایشات جناب رئیس جمهورمون.(همین برای توضیح کافیه)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

گفتی دکتر الهی یاد این افتادم. دیدیش؟

http://goftegubaostad.com/movie.htm

فیلم قشنگی هستش